اغلب صهیونیست ها ترجیح میدهند ترامپ پیروز انتخابات آمریکا شود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اغلب صهیونیست ها ترجیح میدهند ترامپ پیروز انتخابات آمریکا شود

بر اساس تازه ترین نتایج نظرسنجی انجام شده، اغلب صهیونیستها ترجیح میدهند که ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 14
کد خبر: ۶۲۹۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  بر اساس نتایج تازه ترین نظرسنجی که توسط پایگاه خبری I24 منتشر شده و توسط موسسه تحقیقاتی «دایرکت فالز» انجام شده، 63.3 درصد ساکنان سرزمین های اشغالی ترجیح می دهند که «دونالد ترامپ» در انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) بار دیگر به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.

 

در این نظرسنجی تنها 18.8 درصد پرسش شوندگان گفته اند که ترجیح آنها انتخاب شدن «جو بایدن» نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

 

اغلب شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند که ترامپ رئیس جمهور آمریکای بهتری برای رژیم صهیونیستی خواهد بود و 10.4 درصد نیز گفته اند که ترامپ و بایدن به اندازه مساوی برای تل آویو خوب خواهند بود.

 

50.9 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند که انتخاب بایدن به روابط آتی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی لطمه خواهد زد.

 

به طور مشابه، 43.5 درصد از شرکت کنندگان گفته اند که روابط واشنگتن و تل آویو به رئیس جمهور آمریکا یا نخست وزیر اسرائیل وابسته نیست و این رابطه بر این اساس است که آمریکا «دوست حقیقی» تل آویو است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده